poniedziałek, 23 stycznia 2012

PACon cz1

Witajcie!
Recenzyjko-relacje z konwentu podzielę na kilka części ponieważ piszę ją po nocach.

Podróż:
Dzień dla mnie zaczął się o 4.30 kiedy wstałem i włączyłem sobie anime do oglądania.
Dokończyłem Soul Huntera i zacząłem się szykować. Śniadanie i wyruszamy.
Autobus miałem o 8.06 i przyjechałem na 8.55 na miejsce zbiórki.
Postałem,zebrała się grupka i wyruszyliśmy w podróż(tj.tramwajem).
Gdy dotarliśmy na miejsce oczywiście ulokowało się ludzi dobrze w kolejce(tj.na początku) a sam po chwili wszedłem do środka jako twórca atrakcji nie mając kolejki.
Jedyny pic że nie dostałem opaski i cały konwent byłem bez opaski. Fajnie,że mnie nie wyrzucili :D
Zająłem sobie sleepa(dziwnym trafem również moja ekipa później go sobie zajęła). I poszedłem tworzyć atrakcję.

Wiedzówka z Haruhi Suzumiyi
Czyli moja atrakcja od razu na początek konwentu. Gdy zaczynałem udział brały 4 osoby ale później jeszcze się dwie dołączyły. Slova który dołączył na 30 minut przed końcem i tak zajął miejsce na podium(żeby nie było nie poda które miejsce).  Pytania chyba były za łatwe bo ludzie znali na nie odpowiedzi. Następnym razem muszę wymyślić trudniejsze.

Wiedzówka z One Piece
Tutaj wziąłem udział w drużynie razem z Leviathanem. Ciekawe było,że były pytania trole za które można było mieć więcej punktów i bankrut. Oczywiście wiedziałem kto i kiedy go trafi :) Tak więc sobie odpowiadaliśmy na pytania. Prowadząc. Ale niestety udział brały jakieś 10 latki które nas dogoniły i przegoniły :D Nie ma to jak świeża krew wśród fanów One Piece.(btw. młodo ludzie stają się nerdami teraz) Oczywiście w ostatniej rundzie finału trafiamy na co? NA bankruta. I teraz cz odpowiemy czy nie. Na szczęście odpowiedzieliśmy. Chociaż to co najwyżej byłoby 3 a nie 2 miejsce ale i tak odpowiedzieliśmy. Koniec końców 2 miejsce i po 10 punktów na osobę.

Openingi i Endingi
tutaj byłem w drużynie razem z Akane666 i chyba Neko-hime.(nie pamiętam dokładnie) Zajęliśmy 3 miejsce. Konkurs podzielony na dwie rundy. W pierwszej najlepiej poszła kategoria Prehistoria.
Więcej dopiszę później. Więcej znajduje się tutaj.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.