piątek, 19 października 2018

Falkon

Witajcie!

Na mojej stronie na facebooku pojawiła się garstka zdjęć z Falkonu.
Muszę przyznać,że tegoroczna edycja nie była ani wybitnie zła ani wybitnie dobra-ot wysokiej jakości konwent na który moim zdaniem warto wybierać się co roku.
Niestety były niedogodności techniczne(awaria w sali obok mangowej powodowała,że słabo było nawet z otwartymi oknami) ale po raz kolejny miło spędziłem całą imprezę.

Problem jest tylko taki jak na każdej większej imprezie-nie na wszystko starcza czasu i choć spotkałem mnóstwo osób i zwiedziłem mnóstwo atrakcji to chciałbym spotkać jeszcze więcej.

Czas chyba poznać tajniki bilokacji a w tym celu wyruszyć na trening do buddyjskich mnichów.

Tak więc do przeczytania!


PS. Żartowałem tylko piszę atrakcje na Animecon na który serdecznie zapraszam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.