poniedziałek, 18 czerwca 2018

Cytadela numer 100

Witajcie!

Dzisiaj skromnie na temat Cytadeli która odbyła się w miniony weekend na terenie Twierdzy w Modlinie.

Impreza organizacyjnie lepiej niż w zeszłym roku,nawet o wczesnych godzinach w piątek sale były gotowe do prowadzenia atrakcji,zniżki dla mieszkańców okolicy,lepiej przygotowane stanowiska dla wystawców oraz więcej atrakcji na dworze.

Zmian w programie było mało ale np. miałem szczęście wziąć udział w turnieju Tetrisa który odbywał się o wcześniejszej godzinie niż planowano...na szczęście bo turniej o północy trochę słaby pomysł. Ale wciąż nie lubię Joysticka od Atari.  Zresztą dwie sale konsolowe retro i normalna mimo,że skromne to były wystarczające. Chociaż imprezy growe mogły moje standardy trochę zawyżyć. Świetnym pomysłem było wykorzystanie części terenu jako pole namiotowe. Z kaucją 20zł. którą się otrzymywało po posprzątaniu po swoim obozowisku.W sobotę udało mi się naliczyć ponad 50 namiotów.

Jestem dosyć zadowolony z imprezy było miło,smacznie,zabawnie chociaż przydałoby się trochę więcej ludzi bo na takim terenie każda ich ilość wydaje się skromna.



Do przeczytania!


Aha i mało ważny element-to był mój setny konwent :) Licząc fizycznie bo konwencyjnie tydzień wcześniej Ućkon był 3 konwentami w jednym XD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.