niedziela, 11 lutego 2018

Fantasmagoria 9

Witajcie!
Wróciłem właśnie z kolejnej edycji konwentu fantastyki Fantasmagoria który odbył się w miniony weekend w Gnieźnie.

Impreza była darmowa,odbywała się Miejskim Ośrodku Kultury który mieścił się 10 minut na pieszo od dworca kolejowego i jak zawsze świetnie się bawiłem. Na nocleg była przeznaczona część hali sportowej pobliskiej szkoły chociaż dla cosplayerów,wolontariuszy i prelegentów przeznaczona była sala na drugim piętrze która była sleepem w zeszłym roku. Konkurs cosplay również odbywał się w innym miejscu i z tegoż to powodu na nim nie zagościłem. Wszystko blisko siebie i nie było problemów z komunikacją. Niedaleko był też jeden z patronów konwentu czyli Pizzeria Okey. Pizza rzeczywiście okey i promocje dobre ale kolejki tak ogromne,że drugiego dnia zmusiłem się(i dwóch znajomych) do wyruszenia na miasto. Po krótkiej przechadzce i zapoznaniu z zabytkami znaleźliśmy pizzerię całodobową w której wprawdzie ciasto było cieńsze niż lubimy za to dodatki były ekstra. Ogólnie dzięki towarzystwu członków Polskiej Partii Mangowej socjal był nader zadowalający.




Przejdźmy jednak do atrakcji. Panele i konkursy odbywały się w Salach:Mangowej,Warsztatowej i Prelekcyjnej. Dodatkowo w Sali Małych Inicjatyw można było dołączyć do warsztatów origami,w games roomie pograć w planszówki(fajny wybór tytułów był) zaopatrzyć się w gadżety u skromnej ilości wystawców,napić dobrej kawy czy obejrzeć wystawy Star Treka i Post Apo.
Większość czasu spędziłem na atrakcjach mangowych i muzycznych z seriali i kreskówek-a w nocy graliśmy ze znajomymi w Anime Music Quiz.

Jedynym problemem z mojego punktu widzenia była mała ilość nagród mangowych-ot z 10 tomików mang na których i tak mi nie zależało i kilka plakatów(plus kalendarz ale go zgarnąłem przy pierwszej okazji)
Za to nadrabiała oferta obrazów-bardzo fajne grafiki i gdybym miał tyle punktów to pewnie bym wziął jakiś ale uznałem,że nie będę zbierał. Dodatkowo były też bony do stoisk na konwencie ale nie kupowałem sobie peruk a kawki za szybko zniknęły.

Jak zawsze przydałoby się więcej ludzi ale konwent od lat się rozwija i czekam na kolejną edycję. Zdecydowane 8/10 bo mimo wszystko MOK jest mały i nie ma tam aż tyle miejsca na więcej sal z atrakcjami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.